reklama

Mojej sestričke

Dnes má moja sestrička narodeniny. A to nie hocijaké. Rovnú polstoročnicu! Ona hovorí, že má len dvakrát dvadsaťpäť. Narodila som sa po nej, tak si na ten deň samozrejme nepamätám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prváa posledná sa však narodila v pôrodnici - my ostatní doma. Vonku kvitliorgovány a tulipány a z ampliónov zaznievali básničky typu: „To bola krásna jar v dedinách v mestách, keď prišla sloboda po dlhých cestách... „ Také a ešte aj iné sme sa učili kedysi dávno v škole. Čo o nej napísať?
Bola prvá a preto to mala v niečom ťažšie ako my ostatní:

  1. malaviac povinností - nikdy si na to nesťažovala - poctivo umývala dlážky,vešala prádlo na nekonečne dlhé šnôry, kočíkovala sestru, umývala haldyriadu v mastnej vode... kým my s bratom sme frnkali so svojimi kamarátmi

  2. malamenej zábavy - vôbec si neviem vybaviť, žeby s nami lietala po vonku,šila šaty pre bábiky alebo chodila na nevinné študentské diskotéky...

  3. poctivosa učila a neskôr študovala - veď nám musela byť vzorom - ťažko sadoťahovali a obhajovali jej večné jedničky, jej obľúbenosť u učiteľov aprofesorov

Bola prvá a preto to mala v niečom ľahšie:

  1. nenosila obnosené šaty - tie som nosila ja

  2. samasi stanovila level v dosiahnutých výsledkoch - mala smolu, že mala naten vyšší, takmer najvyšší a bola ambiciózny perfekcionista

  3. uvšetkých bola prvá - my až tí ďalší, mala žmurkaciu bábiku a obrovskéhomedveďa, prvá mala akordeón a písací stôl, všetci ju volalizdrobnelinami

Dnes máš, sestrička, narodeniny a ja ti chcem povedať, že ťa mám radatakú aká si. S plusmi aj mínusmi. Napadlo ma: nezabudnem, ako sa mipáčil asi pred rokom jeden tvoj sveter. Aj som si ho skúsila - bolnaozaj pekný. Keď sme sa potom znova stretli, podala si mi igelitku soslovami: „Zober si ho, aj tak mi je malý a tebe sa páčil.“ Nebol timalý, len sa mi páčil. Prajemti, aby si bola ešte dlho dobrá mama svojim štyrom deťom, aby si boladobrá odborníčka - tvoje prednášky sú naozaj vymakané, aby si bolastále mojou staršou sestrou, bez ktorej si to tu neviem predstaviť.

Klára Radimáková

Klára Radimáková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcela by som byť úsmevom na tvárach ľudí. Môcť sa občas povystierať od ucha k uchu a usadiť sa na perách každému, kto to práve potrebuje. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáceliatické receptyľudia okolo mňazo šuflíkaSúkromnéKnihy, ktoré čítam

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu