reklama

Ďalší tichý blázon

„Počkaj, ešte sa mrknem na smútočné oznámenia ...“ ťahala som nervóznu dcéru umelkyňu k vitríne so smútočnými oznámeniami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Pozri, tento pán je z našej dedinky – nededinky!“ prekvapene som ukazovala na jeden z oznamov. Dcéru to nijako zvlášť nezaujímalo a obzerala sa za svojimi kamarátmi sediacimi na schodoch kostola obďaleč.

„Aj ja som odtiaľ“ – ukázal jediný zub v úsmeve obrátivší sa drobný chlapík.

„Veru, tuším som vás tam videla“ – opáčila som.

„ On tam tiež býval, aj pochovaný tam bude“ – kýval pritakávajúco svojou zježenou hlavou. Pokožku na tvári mal akoby špinavú, nos krivý, oči upreté meravo na mňa a ústa v jednozubom úsmeve. Ďalší do zbierky mojich tichých bláznov. Koľko ich ešte dedinka - nededinka ukrýva? Dookola sme riešili, kde bude rozlúčka zo zosnulým a potom, kde bude samotný pohreb. Dcére náš rozhovor začínal byť viditeľne nepríjemný. Kamaráti zrejme pokukovali s kýmže sa to rozprávame.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Ja už idem“- oznámila mi razantne a vykročila opačným smerom ako môj ďalší známy.

V duchu som premýšľala, čím ma títo „bezduchí“ ľudkovia fascinujú. Keď sa na nich dívam, alebo sa s nimi rozprávam, akoby som cez nich pozerala kamsi ďalej...  

Klára Radimáková

Klára Radimáková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcela by som byť úsmevom na tvárach ľudí. Môcť sa občas povystierať od ucha k uchu a usadiť sa na perách každému, kto to práve potrebuje. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáceliatické receptyľudia okolo mňazo šuflíkaSúkromnéKnihy, ktoré čítam

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu